کــے میآد روزے کـــِـﮧ بآ تو رو بـﮧ رو شم .
 
untitled-2.jpg
 

تـــــــآکــــُــدوم سِتــــــــآره دنبــــــآل تــــــــــــو بآشــــَــــم

تـــــآکـُــدوم سِتـــــآره دنبــآل تـــــــو بآشــَـم

تآ کجآ بے خبر از حآل تــو بآشَم

مَگـِــﮧ میشـِﮧ از تــــــو دِل بُریــد و دِل کنــد

بـِگــو میخــوآم تآ اَبَد مآل تــو بآشَم

اَز کَـَســے نیســت کــِــﮧ نشونیتـــو نـَگیــرَم

بـِﮧ تـو روزے میرسَم مَـ کـِﮧ بمیرَم

هَنـــوزَم جــــآے دو دَستـــات خآلے مونـده

خآک هَـر جآده نِشَستـِـﮧ روے شونـَم

کے میآد روزے کـِﮧ بآ تــو رو بـﮧ رو شـَم

کــے میــآد روزے کـــِـﮧ بـــآ تـــــــو رو بــــــﮧ رو شـــَـــم



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت17:05---29 بهمن 1391
وبت خیلی قشنگ منو بلینک

گلی
ساعت8:18---17 بهمن 1391


شهاب
ساعت17:49---13 بهمن 1391
سلام سعیده خوبی؟

من نتونستم تو وب سایت گذرگاه زمانت نظر بدم.ولی دیدمش.خیلی قشنگه.ازش خوشم اومد.بازم بهش سر میزنم

امیدوارم تو همه کارات موفق باشی
merc.. mamnoon


روزیتا
ساعت13:52---13 بهمن 1391
سلام عزیزم
بسیارزیبا.
عزیزم به منم سربزن.دلم واسه ی نظراتت تنگ شده.


MoHaD3
ساعت11:58---13 بهمن 1391
سلام!خوبی عزیزم؟من یه وب جدید درست کردم که مطالب عاشقونه از مطالب خنده دار جدا بشه!از این به بعدHappy Girl فقط مطالب خنده دار داره!!اگه میشه وب جدیدمو لینک کن منم لینکت کردم بیا نظر هم بده:girlinlove76.rozblog.com
این آدرسم رو هم بااسم Girl in LoVe لینک کن!


mohammad
ساعت15:07---12 بهمن 1391
متن های قشنگی انتخاب میکنی

موفق باشی


الناز
ساعت0:17---12 بهمن 1391
سنگین است تکلیف بی تو بودن
.
تو آسان بخواب
.
من مشق گریه هایم مانده


♥...گل پسر...♥
ساعت22:19---11 بهمن 1391


روزیتا
ساعت13:36---10 بهمن 1391
سخـــت تریـــن کــار دنیـــا...

بی محـــلی کردن بــه کسیـــست٬

کــــه بی نهایــــت دوستـــــش داری...


MoHaD3
ساعت20:11---9 بهمن 1391
آپممممممممممممم..نظر یادت نره عزیزممممممممممممممم!

شهاب
ساعت15:43---9 بهمن 1391
زدی آتش به جانم ، خود سلامت....هزاران ناله کردم زین ملامت
اگر خواهی بدانی من کجایم....نگه کن بر زمین، اختر علامت
اگر نفرین کنی بر جان پذیرم....اگر زهرم دهی، آید حلاوت
تو طوفان بودی و من شاخه گندم....ولی در فکر تو، من سرو قامت
ندانستی ضعیفم در بیابان....شکستی شاخه ام را ،بعد ندامت
ببر من را نسیم از این هیاهو....منم خسته شدم از این اقامت


روزیتا
ساعت15:35---9 بهمن 1391
سلام آبجی جونم عااااااااااااااااااااااااااااا ااااالیه.عاااااااااااااااااا

mahsa
ساعت15:33---9 بهمن 1391
هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه

تنهای شیطون
ساعت22:55---8 بهمن 1391


♥...گل پسر...♥
ساعت22:11---8 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ♥♥ تاریخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت کد حرکت متن